Olen yksi niistä ihmisistä, jotka harrastavat Uuden Vuoden Lupauksia. Ainakin satunnaisesti. Tämä vuosi oli yksi niistä vuosista, kun jälleen tein yhden lupauksen. Lupauksen, jonka pitäminen on osoittautunut yllättävän vaikeaksi. Päätin aloittaa oman blogin, pitää nettipäiväkirjaa! Ja mitä olen saanut aikaiseksi? Pari hassua kirjoitusta ja muutaman meemin/hömppää. Parhaana saavutuksena voin pitää sivupohjaa, jonka olen ihan itse omin käsin rakentanut. Aikoinani onnittelin itseäni halaamalla moisesta suorituksesta. Halaan vieläkin, pohja on nyt työn alla, hiukan uutta ilmettä tarvitaan uuteen alkuun. Samalla nettipäiväkirjani sai uuden nimen: Sweet & Sour. Sitähän tämä elämä on: hapanta ja imelää. Yhdessä ja erikseen. Ja hyvä niin. Sillä jos toinen puuttuisi ei toinen enää tuntuisi yhtä hyvältä.   

Saa nähdä mitä tästä nyt tulee. Kadehdin niitä ihmisiä joille on annettu kirjoittamisen lahja. On minullekin kerran yksi ennustaja sanonut, että kirjoittaisit jotakin. Hymph. Joko hän oli väärässä (muiden asioiden suhteen hän EI ole erehtynyt) tai sitten minä olen hukannut jotakin. Miten tämä voi olla näin helvetin vaikeaa?