Joopa joo. Kesä oli ja meni. Vai oliko?

Läskintappohommat saavuttivat ihan uudet lukemat, kun olin toukokuun kipeänä, sitten reissussa, lomalla ja herkkujen äärellä. Arjen alkaessa hyppäsin puntarille, olin kyllä huomannut, että kaikki pois saamani olivat tulleet neljän kuukauden aikana takaisin, mutta.... Lukemat saivat tukan nousemaan pystyyn: 69,2 kg!!! Olen lihavampi kuin koskaan! Tämä ennätys ei kyllä itsetuntoa kohentanut, ei totisesti. Noh, liikuntaharrastus palasi. Nyt olen käynyt aerobisemmassa jumpassa kuin keväällä 2 kertaa viikossa ja lisäksi vaihdoin toiseen Pilates-ryhmään paremman ohjaajan tunneille. Joten sekin tehokkaampaa. Vielä ei vaa'an lukemat ole heilahtaneet suuntaan jos toiseen.

Tällä hetkellä työn alla on lounas. Huomasin nälkäisenä syöväni pari leipää ja tunnin päästä taas jääkaapilla maha kurnien. Ei kai se paino laske jos koko ajan syö. Parina päivänä olen tekaissut ruokaisan salaaatin, tänään keitin kaurapuuroa :0) Nälkä on paremmin pysynyt loitolla ja minusta on tainnut tulla jonkinlainen ruoka-addikti kun huomaan katsovani vähän väliä kelloa - kuinka kauan ruokailusta on kulunut? Voisiko jo olla nälkä?

Vaatekaappia kohensin uusilla housuilla. Kokoa 42. Ikinä mikään vaate ei ole ollut NÄIN suurta kokoa. Voi hevletti. Nyt on otettava itseä niskasta kiinni, muu ei auta. Jatkuva valitus alkaa olla väsyttäävää. Jopa minusta itsestäni.

Tässä viime viikon liikuntapisteet:

maanantai: kävely 1p

tiistai: aerobic 3p

keskiviikko: pilates 2p

sunnuntai: aerobic 3 p.

Yhteensä siis 9p.

Tällä viikolla en ole tehnyt vielä yhtään kävelylenkkiä. Vielä ehdin.