Tämän bongasin Annelta, jonka blogiin olen jäänyt koukkuun.

 

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

1. Olen myynyt sukkahousuja tavaratalossa ja vieläkin kaapista löytyy parit käyttämättömät yli kymmenen vuoden takaa…<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

2. Olen myynyt kukkia torilla. Ikävä, että abiturienttivuoden kesä oli kylymä.

3. Olen työskennellyt pienessä yrityksessä toimistopäällikkönä. Työn kuvaan kuului siivoamisesta lähtien kaikki palkanlaskua ja rekrytointia myöten :0)
4. Olen ollut näpsäkkä pankkineiti.

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:

1. Uppsala, Ruotsi
2. Hyvinkää
3. Nummela
4. Ja siinä se tähänastinen sitten olikin (ei ihan tässä järjestyksessä)

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

1. C.S.I
2. Sinkkuelämää
3. Inno
4. Numerot

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

1. Kos, Kreikka (1990)
2. Rimini, Italia (1987)
3. Marokko (1993)
4. Bangkok (2000)

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:

1. Elisa.net
2. Blogilista.fi
3. Iltalehti.fi
4. Ja mikähän sitten vielä… ehkä Google.fi. Siellä tulee seikkailtua usein.

Neljä lemppariruokaani:

1. Lasagne
2. Chili con carne
3. Pippuripihvi
4. kiinalainen ruoka

Juuri nyt haluaisin olla:

1. Aerobiccaamassa ihan sikana
2. Kävelemässä pimenevässä illassa
3. Romanttisella illallisella oman miehen kanssa
4. Omassa, uudessa sängyssä untuvatäkin alla…