Tämänkin nappasin Annelta.

Täytä omat kolmen kärkesi. Lähetä minulle ja muille ystävillesi,
joiden elämään haluat kurkistaa!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Olen niin uusi bloggaaja, eikä minulla vielä ole blogiystäviä, mutta kurkistelkaa te minun elämääni ja napatkaa haaste itsellenne!

 

Kymmenen vuotta sitten, vuonna 1997
1. Olin nuori rouva.
2. Podin kaameaa kolmenkympin kriisiä…
3. Raavin elantoa kasaan kolmivuorotyössä.

Viisi vuotta sitten, vuonna 2002
1. Olin sairastua burnoutiin (onneksi ymmärsin pian irtisanoutua)
2. Olin lomaillut viikon Kreikassa ja nauttinut auringosta, hyvästä ruoasta ja miehestäni.
3. Sairastuin astmaan.

Kolme vuotta sitten, 2004:
1. Olin juuri vaihtanut työpaikkaa (ja alaa)!
2. Häthätää olin toipunut 35v ikäkriisistä (onko sitä pakko 5 vuoden välein kyseenalaistaa koko elämänsä?)
3. Oikea astmalääkitys löytyi ja olo alkoi tuntua kutakuinkin 'terveeltä'.

Vuosi sitten, 2006:
1. Sairastuin vauvakuumeeseen (ehei, en vieläkään ole äiti).
2. Mietin vaihtaako työpaikkaa vai jatkaa saman pomon kanssa takkuamista… Jatkan yhä edelleen
L
3. Method Putkisto Pilates sai minut pauloihinsa.

Tähän asti tänä vuonna:
1. Olemme vaihtaneet asuntoa.
2. Mietin miten ihmeessä saan rahani riittämään!
3. Olen päättänyt laihduttaa <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />7 kiloa ja aloittaa liikuntaharrastuksen uudelleen.

Eilen:
1. Oli kiva ilta reippailla ja ulkoilla vaikkakin olo oli jo silloin hieman flunssainen.
2. Odotin kovasti tätä päivää, perjantaita ja viikonlopun alkua.
3. Join tilkan konjakkia (vain lääkkeeksi).

Tänään:
1. Kävin shoppailemassa ja ostin puseron (kerrankin alerekissä oli jotakin minua varten!)
2. Olen herkutellut uudella Lontoon rae-suklaalla.
3. Kävin pienellä kävelylenkillä ja potkin puista pudonneita lehtiä.

Huomenna:
1. Flunssa on nujerrettu.
2. Nukun pitkääään.
3. Saan siivousinspiraation, se onkin ollut kauan hukassa…

Ensi vuonna:
1. Olen hoikistunut ihan silmissä ja minusta on tullut sporttinen nelikymppinen.
2. En pode neljänkympinkriisiä.
3. Olen yhä edelleen naimisissa saman miehen kanssa. Onneksi.